Vnitřní režim MŠ
Vnitřní režim MŠ
Třída Včelek
| 6, 15 - 7,45 | příchod dětí do mateřské školy, předávání dětí pedagogickým pracovnicím do třídy | 
| 6,15 - 8,15 | volně spontánní zájmové aktivity, pohybové aktivity, jazykové chvilky, záměrné i spontánní učení ve skupinách i individuálně, individuální péče o děti se specifickými vzdělávacími potřebami, smyslové hry | 
| 8,15 - 8,30 | hygiena | 
| 
 | odchod na dopolední svačinu | 
| 8,30 - 8,50 | přesnídávka | 
| 8,50 - 9,20 | volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry a zájmovou činnost | 
| 9,20 - 11,20 | pobyt venku | 
| 11,20 - 11,30 | hygiena, odchod na oběd | 
| 11,30 - 12,00 | oběd | 
| 12,00 - 13,00 | odcházení dětí po obědě | 
| 11,00 -12,30 | příprava na odpolední odpočinek | 
| 12,30 - 14,15 | odpolední odpočinek | 
| 14,15 - 14,45 | hygiena, svačina | 
| 14,45 - 16,15 | vydávání dětí, volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí mohou aktivity probíhat na zahradě mateřské školy | 
Třída Motýlků a Veverek
| 6, 15 - 7,45 | příchod dětí do mateřské školy, předávání dětí pedagogickým pracovnicím do třídy | 
| 6,15 - 8,30 | volně spontánní zájmové aktivity, pohybové aktivity, jazykové chvilky, záměrné i spontánní učení ve skupinách i individuálně, individuální péče o děti se specifickými vzdělávacími potřebami, smyslové hry | 
| 8,30 - 8,45 | hygiena | 
| 
 | odchod na dopolední svačinu | 
| 8,45 - 9,05 | přesnídávka | 
| 9,05 - 9,35 | volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry a zájmovou činnost | 
| 9,35 - 11,35 | pobyt venku | 
| 11,35 - 11,45 | hygiena, odchod na oběd | 
| 11,45 - 12,15 | oběd | 
| 12,15 - 13,00 | odcházení dětí po obědě | 
| 12,15 - 12,30 | příprava na odpolední odpočinek | 
| 12,30 - 14,15 | odpolední odpočinek, řízené a spontánní činnosti | 
| 14,15 - 14,45 | hygiena, svačina | 
| 14,45 - 16,15 | vydávání dětí, volné činnosti a aktivity dětí řízené pedagogickými pracovníky zaměřené především na hry, zájmové činnosti a pohybové aktivity dětí, v případě pěkného počasí mohou aktivity probíhat na zahradě mateřské školy |